10 Mayıs 2014 Cumartesi

KuMaşManYa

Merhabalar... bir gün bloguma yazamasam içime dert oluyor ama aksilikler, hesapta olmayan işler çıktı mı haliyle işlerim aksıyor..
 
Bugün size bi mail ile başlayan sıcak samimiyetten bahsetmek istiyorumm..
Bir çok blogda Kumaşmanya ismini duymaya başlamıştım ve bir mail ikle handan hanım ile tanıştık ve kendisi yeni olduğum için yardımcı olmak istedi ve bana kumaşlar gönderdi...
 
Kumaşmanya
 Gerçekten kumaşlar çok kaliteli ve renkleri canlı ben çok beğendim kumaşları...
 
Kızlarıma uygun ve özellikle beğendiğim bir kumaşı göndermesi ise ayrı bir incelikti
 
burdan handan hanıma teşekkürlerimi sunuyorum..
 
kızlarıma ciciler olacak işte bu kumaşlar :))
 
başta annem ve kayınvalidemin ve tüm siz annelerin anneler günü kutlu mutlu olsun
Mevlam evlatlarımızın  acılarını yaşatmasın
 
Sevgiyle kalın...
Muhabbetle..
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder