13 Mayıs 2014 Salı

ÇOK ÜZÜLDÜM...

Babam, 3 amcam maden işçisi olan biri olarak bugün kü maden kazası beni çok derinden etkiledi.
Rabbim ekmeğinin peşinde olan işçilerin yardımcısı olsun ve ailelerine sabır ve dayanıklılık versin...


******************************************************************************

Bugüne çok uygun olmayacak ama diktiğim çiçekli pantalonu paylaşmak istiyorum..
ilk diktiğim pantalon olması nedeniyle özel benim için hataları var ancak bir aya kadar iğneye iplik geçirmekten aciz biri olarak bu kadar bir şeyi ortaya çıkarmam bile bence çok iyi:))




 
Beyaz tişört ile daha iyi olacağını düşünüyorum.. ama belinayım çok hasta odada yatınca onu rahatsız edip tişört almak istemedim..
 
Sonuç olarak içime sindi.
Nilim 6 aylık olsun sıkı rejime girmek istiyorum...
 
Kendinize çok çok iyi bakın
Esen Kalın
Muhabbetle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder