30 Nisan 2014 Çarşamba

3 - 2 - 1 kayıttt :)

adı ne kadar tuhaf olsa da tadı çok çok güzel bir poğaça ...
büyük kızım kreşe gidiyor ve bu sabah küçük kızçem erken kalkınca kreşte yemeleri için poğaça yapmaya karar verdim kaç zamandır ismini duyduğum ama içine konulan kabartma tozundan mütevellit denemeye çekindiğim tarifi nihayet yapmaya karar verdim

321 poğaça
 3 kabartma tozu
2 su bardağı yoğurt
1 su bardağı sıvı yağ
tuz ve aldığı kadar un... yoğurmaya başlayınca anında kabarmaya başlayan bir hamur çok beğendim vakitsiz olanlar için ideal bir tarif

iç harcı
patates ve peynirli olarak yaptım belki küçümenlerden yemeyenler olur alternatif olsun

laf aramızda ben patatesliye bayıldım inanılmaz yumuşak oldu...
sıcak sıcak okuluna götürdü kuzum...

 
deneyeceklere şimdiden afiyet bal şeker olsun...
sevgiyle kalın muhabbetle...
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder